Doorgaan naar hoofdcontent

kleiner


dan gepland !

Met deze blokken ben ik een aantal maanden geleden begonnen.
Het patroon hebben we een keer op de maandag bee in Roermond gekregen zodat we ons in de vakantie niet hoefden te vervelen.........tja stel je voor zeg dat we niets te doen hadden.

Iemand anders had hem al gemaakt en ik was er helemaal weg van.
Dus heb ik iedere bee gewerkt aan deze blokken.
Uiteraard kwam weer een ander blok op mijn pad en ik dacht die maak ik voor de bee's en deze doe ik dan thuis verder op de machine.

De bedoeling was een grote, maar toen ik de blokken bij elkaar legde vond ik hem wel erg flets van kleur.
Dat wordt geen grote !
Het wordt een kleine voor de katten dacht ik.
Gelukkig had ik nog een mooie stof voor de rand die de kleur wat ophaalt.
Zo komt het dat deze iets sneller af is dan de bedoeling was ;)

Op de foto oogt hij minder flets dan in het echt.



En zoals jullie zien heeft Khalida hem al goed gekeurd ook al is hij nog niet af.


Het quiltje is 1,30 bij 1,30 cm
Ook nog een mooie maat om lekker over de benen te leggen...... :)
Tja, misschien moeten de katten hem toch nog delen met mij.




Nu nog een achterkant uitzoeken en dan wordt hij op de machine doorgequilt.





Reacties

  1. Vind het toch een heel mooie quilt geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als hij voor de katten is en die vinden het mooi, Missie geslaagd. Leuk patroon, duidelijk een andere kleurkeuze. Maar ik vind hem ook mooi hoor. Succes met het quilten. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door die donkerrode rand herhaal je het rood uit de blokken. Heel goede keus!
    Ben benieuwd hoe hij eruit zal zien als hij klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het toch een hele mooie quilt geworden hoor, die rand haalt hem helemaal op. Dus toch maar delen samen met je poezenbeestjes........................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.