Doorgaan naar hoofdcontent

Glitter

Al een jaar ben ik bezig met de glitter van Jen Kingwell.
Alleen op de bee wordt deze in elkaar gezet.
152 blokjes volgens het patroon.
Mmmm....... 152 ! en al een jaar bezig en pas 44 blokjes af !
Dat gaat nog een hele poos duren op dit tempo.
Daar ga ik maar eens verandering in brengen, voornemen, een per dag :)
Gaat dat lukken ? vast niet maar ik streef er wel na.
Dus nu ook maar thuis aan werken anders zit ik achter drie jaar nog met dit blok............is dat erg ? nee hoor ! maar dat gaat denk ik toch vervelen dus hop hop vaart erachter !



De eerste blokken heb ik dan ook met de hand in elkaar gezet, maar nu doe ik een gedeelte op de machine en de hoeken doe ik met de hand op de bee.
Zo heb ik in plaats van een blok twee tot drie blokken af .....;)



Inmiddels ben ik ook al wat blokken aan elkaar aan het maken.
Per drie zodat dat niet op het laats moet, dat lijkt me niet zo leuk om te doen.
En zo zie je al langzaam aan hoe het wordt.






En zoals jullie van mij gewend zijn weer een kleurrijk geheel.










Reacties

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.