Doorgaan naar hoofdcontent

Sterren, sterren


Jaaaa...nog steeds ben ik bezig met de sterren.
Inmiddels ben ik begonnen met ster acht.




Ik heb een klein quilt dipje.....
Wie kent het niet, bijna iedereen heeft daar wel eens last van.
Geeft niet komt vanzelf wel weer.

En we hebben het ook nog eens druk gehad met de tuin.
De katten ren is vergroot de vijver uit de tuin en het terras is aangepast, al met al heeft dit een maand geduurd.
Maar ze zijn er blij mee.



Kijk ze eens genieten.

We hebben even een nood verhoging gemaakt die wordt vervangen door rondom planken zodat ze ook lekker de hoogte in kunnen.











Reacties

  1. Als iedereen zoiets zou maken voor hun katten, ideaal! Mooie sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed plan voor de katjes,... ze genieten zichtbaar.
    Mooie sterren dame!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat luxe voor de katten. Fijn dat ze niet weg kunnen, is wel zo veilig.
    Je quilt wordt mooi en maak je niet druk over die dip, die gaat vanzelf wel weer eens over :o)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik neem aan dat deze ren noodzakelig is voor deze prachtbeesten.... anders was je ze zo kwijt, ben ik bang....
    kunnen ze wel los in de tuin als je erbij bent ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat zijn poezen met STERallure met zo'n prachtig buitenverblijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie sterren, maar je heb ook prachtige katten zeg wauw....................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.