Doorgaan naar hoofdcontent

Voorlopig het laatste blogje over de Gypsy Wife.


Waarom ?
gewoon omdat de top nu af is :)

De laatste was section zes.
Weer en heel gepuzzel maar het lukt wel hoor.




Hier kunnen jullie zien wat voor gekke toeren eruit gehaald moeten worden om alles aan elkaar te krijgen.
Het kan nog ingewikkelder maar dat heb ik niet op de foto.



Mevrouw moest ook even gek doen !
Ik ontkom er niet aan, als er stofjes op de grond liggen dan zitten de katten er meteen op, even lekker frummelen dan ligt het tenminste niet meer netjes.

Ja hoor ! kan het ook nog wat netter erbij liggen.



Genoeg gek gedaan, hier zonder Khalida.



*


En dan hier....tadaaaaa...........de affo top !
Als dat geen kleuren spektakel is dan weet ik het niet !






Tja... ik vind hem helemaal te gek !
Voorlopig moet hij wachten tot de andere quilts door gequilt zijn.

Quilt groetjes Anja.






Reacties

  1. De kleuren spetteren gewoon van het scherm af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW !!! Wat een kleuren. Hier kon je vast al je restjes in kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo apart en het quilten. Weet je al hoe? Lijkt mij ook heel spannend. Fijn weekend ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht quilt top is het geworden.
    Fijn weekend, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is super! Breng je hem maandag mee naar de bee? Zou hem graag in het echt willen zien :o)

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker bont is het geworden maar wel erg leuk.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zeker een heel kleuren spektakel, maar wel prachtig in elkaar gezet !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!! Knap hoor!! Voor mij erg uit "mijn comfortzone". Hij ziet er echt fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal eens met Hubertine. Uit de comfortzone maar zo kleurig en vrolijk. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.