Doorgaan naar hoofdcontent

Laatste ster

van de donderdag bee.

Pfffff.....zware bevalling maar het is gelukt........hoop ik !
Ik had bij een aantal blokken het scheurvlies aan de verkeerde kant gestreken en het was me te veel werk om het over te doen.
Dus dan maar wat frummelen.
En ook nog vergeten meer naad rondom te doen zodat ik wat speling heb.
Hopelijk moet hij niet overnieuw !
Naja, we zullen zien hoe het uitkomt.
De blokken zijn nu allemaal af en nu is het afwachten wat de volgende zet is dat horen we in september op de bee.




Voorlopig ga ik verder met het door quilten van de andere sterren en kippetjes dus deze gaat zowiezo in de wacht.


Quilt groetjes Anja.





Reacties

  1. Echt een blok in 'Anja' kleuren :o)
    Ondanks alle tegenslagen is het een superleuk blok geworden. Hopen nu maar dat het past.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jakkes... het is zo vervelend als er iets mis gaat :-(
    Maar het komt wel goed !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het uiteindelijk niet blijkt te werken met moffelen en frummelen is het vroeg genoeg om dan over te doen toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.